milliomosinasnok

Tudta Ön, hogy minden válságból valakik nagyon meggazdagszanak, nagyon sokan pedig tönkre mennek? Ön hova szeretne tartozni?

2008. szeptember 24., szerda



Strachowitz szerint a vezető egyik legfontosabb alapszabálya: a példaképes vezetés, hiszen minden másolódik.
1. Bizalom szerzése,
2. Légy hiteles
Tartsd be az ígéreteidet! Hogyan? Tudj nemet mondani! Ha valaki kéréssel fordul hozzád, ne válaszolj azonnal, mert mindenki szívesen rakja át a feladatokat másra. Hívj föl holnap! Mondhatod neki. Fel kell építeni az embereket, de nem feladatunk 150 cm-esből 2 m-est faragni. Bíztasd őket, hogy meg tudják tenni, Te bízol bennük!
Aki sokat tesz, sok nemet kap! Az üzlet nem pozitív, az eredmény a pozitív!
Szükséges, hogy erős önbizalmad legyen, s vezetőként ezt az erős önbizalmat kell tovább adnod! Mondogatni kell, hogy sikeres leszel, magadnak és másoknak is!
A siker, a sikerhez megy!
A munkatársaid nem olyanok, mint amilyennek látszanak, hanem amilyennek gondolod őket! Ezért úgy gondolkodj róluk, hogy szuperek, aktívak, sikeresek. Keresd a jó tulajdonságaikat, hiszen amire a figyelmedet összpontosítod, nagyobb lesz!
Vezetői feladat, hogy olyan képet mutassunk, amilyenné a többiek is válni tudnak.
Nem az a fontos, hogy hogyan, hanem ,hogy miért csinálja!
Víziók – látomások – álmok fontossága. Mivel látunk: a „belső szemmel”. A vezető feladata olyat látni és láttatni, ami csak öt év múlva válik láthatóvá. Fantázia, képzelőerő! Csak azt élheted át, ami benned van, ezért írd le, tudd kivetíteni, mi lesz öt év múlva!

HA HAJÓT AKARSZ ÉPÍTENI, TANÍTSD MEG AZ EMBEREKET A TÁVOLBA VÁGYNI!

Határozzuk meg a végcélt, amit elakarunk érni. Mit látsz, ha előre nézel: nyomort, pénztelenséget, vagy jólétet, gazdagságot?
Szponzorálni azt jelenti, az embereket magunkkal vinni egy másik világba. Ahogy gondolkozol erről az üzletről, azt fogod kisugározni! Lássák a szemedben a távoli tenger képét! Mindegy milyen vágyaid vannak, de csak ha vannak, tudod az embereket magaddal vinni! A vízióból célt alakítunk ki. A vízió irányítja gondolatainkat. Hogy ebből cselekvést generáljunk, célra van szükség! Ma konkrét, de jövőbeni állapotot írj le magadnak! Ehhez cél és terv kell! A rossz döntésekből lehet tanulni. Rossz az a következtetés, hogy ne hozzunk döntéseket! Pl. cél: gyémánt vagyok 30 vonallal, vagy többel. A cél egy behatárolás is egyben, ezért fölfelé hagyd nyitva!
1. privát célok: /kék színnel/, amilyen életet élni szeretnél
2. üzleti célok: /piros színnel/, eléréséhez üzleti célok kellenek.
Terv – cél: milyen autót szeretnél (pontosan meghatározni ár, szín, méret, stb.)
· marketing tervet megnézni mit kell ehhez elérni, hogy ennyi pénz legyen . / Itt privát célból, üzleti tervet csináltam./
· ehhez a tervhez hány embert kell bevonnom: éves – hónapos - hetes lebontásban.
1. saját cél
2. üzleti cél
3. ezt lebontani részletekre

Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal